Kiszállítás

1.1. Rendelés leadása

A vásárlást csak akkor tudjuk elfogadottnak tekinteni, illetve regisztrálni, ha a vásárló az ezen az oldalon található mezőket maradéktalanul kitölti. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a Parfumplaza.hu webáruház felelősséget nem vállal. 

1.2. Szállítási költség

Parfüm és parfüm szett kiszállítási díja az egész ország területén minden esetben ingyenes
A parfümös kiegészítő termékek, illetve a kozmetikum, smink, hajápolás és életmód kategóriák termékeinek kiszállítási díja 790 Ft, de 10 000 Ft összérték felett, avagy ha legalább egy parfüm vagy parfüm szett szerepel a rendelésben, úgy ingyenes.

1.3. Rendelés teljesítése

Áruházunk raktárkészlettel nem rendelkezik, minden terméket a beérkező rendelések alapján szerzünk be.

Ennek okán a rendeléseket 2-5 munkanapon belül tudja cégünk teljesíteni. A termékek kézbesítése a hét minden munkanapján folyamatosan történik. 

KARÁCSONY ELŐTTI IDŐSZAKBAN A FUTÁRSZOLGÁLATOK TÚLTERHELTSÉGE MIATT A KISZÁLLÍTÁS NAPOKAT KÉSHET!


1.4. Kiszállítás módjai

Termékeinket az egész ország területére tőlünk függetlenül működő futárcégek juttatják el Önhöz. 

Házhozszállítás: Express One Magyarország Kft. (volt Trans-o-flex). Feladás után csomagjáról az alábbi telefonszámon érdeklődhet: +36-1/8777-400. A futárcég a küldemény érkezése napján SMS-ben értesíti a megrendelőt. 

Pontra szállítás: Pick Pack Pont szolgáltatás. A kiválasztott ponttól e-mailben és SMS-ben kap értesítést a csomag megérkezésekor.

Automatába szállítás: Foxpost csomagautomata. A csomag érkezéséről e-mailes és SMS értesítést kap. 

1.5. Fizetés

Utánvéttel: a rendelés ellenértékét a termék átvételekor fizetve. (Házhozszállítás esetén, ha bankkártyával szeretne fizetni a futárnál, úgy kérjük ezt jelezze a megjegyzésrovatban)

Simple rendszeren keresztül: előre fizetve bankkártyával.

Foxpost automatába kért csomagok esetén az utánvét csak bankkártyával lehetséges!

1.6. Átvétel

Kérjük kedves vásárlóinkat hogy a csomag átvétele előtt mindenképpen győződjenek meg róla, hogy a külső csomagolás bontatlan, sértetlen legyen. A vevő a csomagot csak abban az esetben tudja kibontani, tételesen átnézni, ha azt a futárnak kifizette! Megértésüket köszönjük! 

1.7. Sikertelen csomagátvétel

Házhozszállítás esetén amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, úgy a csomagról értesítést hagy. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban megkísérli a kiszállítást. 


1.8. Kiszállítás időintervalluma

A házhozszállítás 8-17 óra között (munkaidőben) történik, ezért, kérjük arra a címre rendelje a csomagot, ahol napközben tartózkodik. Amennyiben munkahelyi címet ad meg, kérjük jelölje meg a cég nevét is a megrendelőlap megjegyzés rovatában. 

Pick Pack-os kézbesítés esetén a pontra érkezéstől kezdve 7 naptári napja van átvenni a csomagot.

Foxpost csomagautomatába érkezés után 3 naptári nap áll rendelkezésre átvenni a csomagot.

1.9. Szavatosság

A Parfümpláza szavatossági felelősségére a Ptk-ban és a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben foglaltak az irányadóak. A rendelet teljes szövegét itt olvashatja: kattintson ide

2.0. Elállás joga

Minden vevőnek a vásárlástól számított 14 munkanapon belül elállási joga van, amely a következő feltételekkel vehető igénybe:

  • Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami bontatlan, vagy bontott, de hiánytalan gyári csomagolásban érkezik vissza a Parfümplázához.
  • Nem vonatkozik az elállási jog, az átvétel után, a vevő hibájából fakadóan megsérült termékekre.
  • Elállásra vonatkozó igényét e-mailben vagy telefonon kell bejelentenie.
  • Minden esetben mi küldünk futárt* a kifogásolt termékért, és legkésőbb az áru megérkezését követő 14 munkanapon belül visszautaljuk az összeget a vevő által megadott bankszámlaszámra. *A vevő által feladott termék visszaérkezése kétséges, és termék nélkül a Parfümpláza nem vállalja annak értékének visszatérítését. 
  • Abban az esetben, ha a terméket a vevő a kipróbáláson felül használatba vette, úgy a vevőnek vállalnia kell a termék értékcsökkenéséből fakadó anyagi károkat.
  • Vevőnek csak természetes személy minősül, vagyis aki foglalkozásán, üzleti tevékenységén kívüli körben vásárol árukat. Magyarul, ha cég vagy vállalkozás vásárol webáruházunkból, azt nem illeti meg az elállás joga.

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. Kormányrendelet szövegét itt olvashatja: kattintson ide.

A rendelés menetéről, a kiszállításról, a garanciáról és minden egyéb kapcsolódó információkról bővebben olvashat Általános Szerződési Feltételeinkben.