Dolce & Gabbana

A Dolce & Gabbana S.r.l. egy milánói székhelyű divatház Olaszországban. 1985-ben alapították a magánéletben is egy párt alkotó Domenico Dolce és Stefano Gabbana divattervezők. A vállalat saját parfüm- és szemüvegmárkával rendelkezik, valamint a ruházati termékek mellett luxus karórák, pénztárcák és ékszerek forgalmazásával is foglalkoznak.

A márka ifjúsági vonalát a rövidített D&G névre keresztelték. A D&G lazább, fiatalosabb stílusirányzatot képvisel, és a divat követése helyett inkább a divat diktálása a célja.

A Dolce & Gabbana luxusmárka termékeit a világ szinte bármely pontján megtalálhatjuk, a cég ugyanis 35 különböző országban képviselteti magát. Ruháit, kiegészítőit és parfümjeit a leghíresebb modellekkel és színésznőkkel népszerűsíti. Láthattuk már feltűnni Dolce & Gabbana reklámban Naomi Campbellt, Monica Beluccit, Gisele Bundchent vagy Claudia Schiffert.

Leghíresebb parfümpárosuk a The One női, és a The One for men férfi parfümjei. Mindkét parfüm - ahogy a divatház összes illata - egyéni karakterrel rendelkezik. Az elbűvölő The One azoknak a hölgyeknek készült, akik egy szobába belépve, rögtön magukra vonják a teremben lévők figyelmét, téve mindezt bármiféle erőlködés nélkül, oly könnyeden és igézően, hogy magunk sem tudjuk, miért nem nézünk más felé. Az parfüm harmonikus elegye az orientális virágos, gyümölcsös és a leheletnyi púderességet adó vanília illatjegyeinek. Olyannyira titokzatos, hogy szinte mindent tudni szeretnénk az illatban pompázó hölgyről, ám ő mégis megtartja összes sejtelmes és érthetetlen titkát.

A parfüm már inkább bájos változata, a Rose The One nevéhez hűen angyali rózsa illatban varázsolja el „áldozatait”. Ugyanis a The One-hoz hasonlóan, a Rose The One karakteressége is ellenállhatatlan. Elődjével ellentétben azonban kevésbé titokzatos és elsöprő, inkább egy ártatlan, édes kislányra emlékeztet, akit egyszerűen muszáj megvédenie az erős férfi karoknak.
Mindkét parfüm reklámjához tökéletes választás volt Scarlett Johansson, aki egyszer vad és dögös, majd tündérien elragadó.

A The One for men orientális-fűszeres illatáról rögtön egy félhomályba borult könyvtárszoba, egy kényelmes karosszék, és egy sármos, fehér ingben szivarozó férfi körvonalai derengnek fel, ahogy konyakos poharának alján koccannak a jégkockák. Az parfüm összetevői közt találjuk a koriandert, bazsalikomot, gyömbért, cédrust és dohányt. Ki más is ülhetne abban a székben, mint a világ legszexisebbnek választott színésze, Matthew McConaughey.

A márka 2009-ben újabb hatalmas sikert aratott. Egy teljes parfümsorozatot dobtak piacra, melynek illatait a tarot kártyapakli egy-egy lapja ihlett - parfümbeli megjelenítői az adott tarot kártya misztikus hangulatát idézik. A D&G Anthology érdekessége még, hogy a sorozat darabjait egy-egy szupermodell reklámozza.