Police
A Police egy olasz divat-kiegészítőket tervező, és gyártó cég. A márkát 1983-ban alapították, mely eredetileg dizájner napszemüvegekre specializálódott.
1997-ben a Police bemutatta első parfümjeit, majd 2003-ban saját karóravonalat indított el. 2008-ben került piacra a cég első ruházati kollekciója. A márka történelme során számos híresség népszerűsítette termékeiket, ilyen például Bruce Willis, George Clooney, David Beckham vagy Antonio Banderas.
A Police legismertebb parfümpárosa a kissé ugyan morbid, de a kívánt hatást teljes mértékben elérő, színes, koponyás parfümök. A To Be Woman egy citrusos, édes és gyümölcsös keverék, melynek főbb jegyei a lime, a mandarin és a zöldalma. A leginkább egy cukros, gyümölcsös muffin illatára emlékeztető parfüm legalább annyira bájos, mint amennyire ellentmondásos első ránézésre. A mesevilágba is beillő parfümről nehéz eldönteni, vajon a jó, vagy a rossz boszorkányok tulajdona.
A To Be parfümjének kampánya ismerős lehet, a parfüm ugyanis minden cseppjében a Shakespeare Hamletjében feltett kérdés, a „Lenni, vagy nem lenni?” fogalmára épült. Az üde, levegős jegyekkel rendelkező parfüm összetevői, és illata is bár burkoltan ugyan, de választ ad a kérdésre. Az életigenlésre, és az élet szeretetére buzdít frissítő, fűszeres és férfias illata is.
A Police brit parfümpárosa az angol zászló színeiben pompázik. A Pure London Femme formája igazán egyedi, és bár nem szép dolog ilyet mondani, de leginkább egy légfrissítőre emlékeztet. Ami pontot a tervezők a külső dizájnnál talán elvesztettek, a parfüm illatában maximálisan kárpótoltak. A zöld, és virágos jegyekre építő parfüm összetevőinek listája ugyan rövid, az összhatás mégis London városához hűvé teszik. A citrom, a barack és a körte édes, de mégis savanyú illata ideális viselet egy pörgős napon, vagy annak befejeztével is.
A Pure London Homme balzsamos, fás illatának legdominánsabb illatjegye a füstölő, intenzív illatát a levendula lágyítja, és a gyömbér teszi férfiasan erőssé. A 2009-ben megjelent parfüm tökéletes társa az eltökélt férfiaknak egy hosszú éjszakán.
A márka szárnyas parfümcsaládja a magabiztos, szabadságra vágyó, domináns férfiak szimbóluma. A Titanium Wings fás, vaníliás illata igazán összetett. A parfüm tartalmaz ugyanis virágos, gyümölcsös, citrusos és fűszeres illatjegyeket is, igazi jelképévé válva a bonyolult és titokzatos férfi jellemnek.
A Gold Wings a tehetős, önálló férfiaknak készült, akik adnak a megjelenésre, a stílusra és mások véleményére. A szerecsendió illatára épülő friss, fűszeres parfüm 2010 szeptemberében került a boltokba, és olyan szexualitást áraszt magából, mely minden hölgyet magával ragad. A Gold Wings tulajdonosa nem marad a háttérben, legyen az egy nyári, forró éjszaka, vagy egy téli elegáns bál.