Aramis

Az Aramis az egyik legrégebbi az Estée Lauder vállalat több, mint 25 jegyzett márkája közül - melynek szintén tagja például a Clinique, a Bobbi Brown vagy a Donna Karan. Estée Lauder 1907-ben, Josephine Esther Mentzer néven látta meg a napvilágot. Estée pici kora óta a szépségápolás megszállottja volt, kémikus bácsikája segítségével sajátította el a bőrápolók készítésének csínját-bínját. Az ifjú lány kezdetben szépségszalonoknak és szállodáknak árulta portékáit.

Kozmetikai cégét 1946-ban alapította férjével New Yorkban. A cég 1964–ben mutatta be az Aramis márkát, mint az első kozmetikai termékeket felvonultató vonalat, melyet kifejezetten a férfiaknak terveztek. Az Aramis irányzat olyan termékeket foglal magában, mint a borotválkozó zselék, bőrápolási cikkek és legfőképpen a parfümök. A következő évtizedekben az Estée Lauder kinőtte magát, több milliárd dolláros kozmetikai birodalmat épített, és az Aramis az egyik legerősebb márkájává vált. Bár mára az Aramis sokak által kedvelt, a cég legtöbb idejét és kreatív ötletét újabbnál-újabb kampányok kiötlésére fordítja, hogy méltó ellenfele maradjon olyan versenyben lévő márkáknak, mint a Calvin Klein vagy a L’Oreal.

Aramis parfümvonalának vezető tagja 1966-ban került a polcokra, a parfüm hű vásárlói pedig azok a férfiak, akik értékelik a hagyományokat és a klasszikus stílust. Ez az oka annak, hogy az Aramis névre keresztelt parfüm mindig modern marad. A fás és föld jegyekkel rendelkező parfüm a férfiasságot leginkább tükröző bőr illatával vált népszerűvé. Az Aramis főbb jegyei a gardénia, a mirha, a kakukkfű és az üröm, szívében a zsálya, a jázmin, a pacsuli és a kardamom lakozik, míg a különlegesen összetett parfüm illatának sorát a szantálfa, a kókusz, a moha és a bőr zárja.

Aramis 2006-ban megjelent parfümje bár kék színben tündököl, összetevőinek listáját nézve leginkább egy élénkzöld színt képzelhetnénk el hozzá. Ennek oka, hogy az Aramis parfüm tervezésekor már bevált bőr illatát ezúttal az újabb parfüm tervezői a lime, a bergamot, a menta, az uborka, a kardamom és a cédrus illatával egészítették ki. Az üdítően friss, férfias és jellegzetes parfüm marketinges jelmondata is az, hogy az élet egy igazán jó játék. Hát tessék játszani! Hiszen a kalandvágyó, céltudatos és erős férfiak a hölgyek valódi álma, ám ehhez nem árt, ha társul egy kevés felelősségtudat is. Aramis Life nevet viselő parfümje a melegebb hónapok tökéletes társa lehet.